משלימים אנרגטיים לפי שיטת הביורגונומי, והתאמה זוגית

משלימים אנרגטיים לפי שיטת הביורגונומי, והתאמה זוגית

לכל אדם חי יש בת או בן זוג אנרגטיים הנקרא/ת משלים/ה אנרגטי/ת. לזכר יש משלימה אנרגטית - נקבה, ולנקבה – משלים זכר.

בתורות רבות מצוין בכתובים שכאשר האדם בא לעולם הוא בא (למישור הפיזי) כחצי, משמע, כזכר או נקבה. זה קיים ביהדות למשל, בקבלה. מופיע גם בקונטרס ברסלב – "אישה חשובה" המצוטט מליקוטי מוהרן חלק א' סימן רסד:
"למעלה בשמים הנשמות של הבעל והאישה היו נשמה אחת, ומשיורדות למטה – מתפצלות.."
דוגמא אחרת היא הרפואה הסינית שבה מקובל לראות את הפיצול כ"יין ויאנג".

מכאן עולה כי המשלים (או המשלימה) האנרגטיים הם החלק השני שלנו (משלימים אותנו) ועל כן השפעתם עלינו מכרעת.
כאשר הם חיים ובריאים אנחנו בריאים, כאשר הם סובלים ממחלה נפשית או פיזית אנחנו נסבול גם כן, ליתר דיוק משלימים חשים את אותם מצבים בעוצמה דומה באותו הזמן. לרוב הסיבה לפציעה או למצב רוח לא תהייה אותה סיבה, למשל, אצל משלים אחד תגרם הבעיה מתאונה ואצל השני מפציעת ספורט. אבל גם יתכן שאחד מהמשלימים סובל מבעיות רפואיות כרוניות והמשלים השני יסבול "ללא סיבה" מסימפטומים דומים.
לדוגמאות לפגיעות כרוניות: פציעת ראש אצל המשלים תוביל לכאבי ראש אצל המשלימה, הפרעות נפשיות אצלה תובלנה לחוסר יציבות במצב הרוח אצלו וכו'.

השפעת קרבה פיזית:
הקשר בין המשלימים האנרגטיים הוא קשר של גורל וזאת כיוון שהם בעצם מערכת אנרגטית אחת ומעורבים אנרגטית זה בזה. האנרגיה זורמת בין שניהם וככול שבני הזוג האנרגטיים קרובים פיזית, נוצרים שדות אנרגטיים רבים יותר, משמע - יותר שכבות אנרגיית חיים המאפשרות תפקוד תקין יותר של האדם בסביבתו.
קשר מיני בין משלימים, פותח אנרגטית את בני הזוג בעוצמה רבה, על כן לא נמצא השלמה אנרגטית בין הורים לילדים או בין אחים. קשר מיני שאינו בין משלימים יוצר סגירה אנרגטית חזקה אצל שני בני הזוג. יש לנו משלים אחד בוא בזמן, אולם יכולים להיות לנו מספר משלימים אנרגטיים נוספים במהלך החיים.
כמעט תמיד המשלימים האנרגטיים אינם בני אותו המין. ישנם זוגות הומוסקסואליים שהינם זוגות משלימים אנרגטית אבל זה נדיר. לדלאי למה - המנהיג הרוחני הטיבטי - יש לו משלים אנרגטי זכר.

אין הכרח להכיר או לחיות עם ההשלמה האנרגטית שלנו אם כי זה יכול לשפר מאוד את איכות החיים של המשלימים. היתרון בלהכיר/לגור ביחד הוא בכך שבכול זמן ניתן לראות את "המראה" של עצמנו ודמותנו (כבני המין השני) הדבר יכול להתבטא במצבים דומים בתחום של בריאות פיזית ונפשית, דפוסי חשיבה דומים ועוד. מצב זה עוזר לנו ללמוד מהניסיון ("שיעור") של המשלימ/ה וזאת בנוסף לחיבור הפיזי בין המשלימים שמחזק אותם אנרגטית כפרטים.
ישנם בני זוג משלימים אנרגטיים, אשר חיים ביחד. במצב הרמוני מלווה הזוגיות בתיאום מדהים חיובי, במצב לא הרמוני ההפך הוא הנכון.

מצב הרמוני מתקיים רק אם המשלימים נמצאים במצב בו הם יכולים "לעכל" אחד את השני. במצב בו משלימים הם בני זוג והחיבור בניהם פחות זורם ויותר מנוגד, יכול להיות בעייתי ואפילו מסוכן וזאת כי הזוגיות אינה רגילה ולא ניתן נפשית לעזוב בקלות את הקשר, והסיבה לכך היא התלות האנרגטית בין הצדדים המשפיעה פיזית ונפשית ויכולה להתבטא באלימות ודיכאון. במצב שבו רוצים לעזוב משלים אנרגטי רצוי לטפל בהפרדה אנרגטית בין המשלימים כדי למנוע מראש מצבים לא מומלצים.

האם ניתן למצוא את ההשלמה שלי?
אפשרי אבל זה מותנה בכך ששני הצדדים רוצים בכך. המשלים האנרגטי כמעט תמיד הוא מהמין השני, בן גיל דומה, ה"שיעור" שלו בחיים תמיד זהה לשלנו והוא/היא יכולים להיות בכול מקום בעולם.
השיטות בהן ניתן לאתר את ההשלמה האנרגטית הם: ביורגונומי בו ניתן לאתר את מיקומה של ההשלמה האנרגטית וקריאת כף יד (כירולוגיה) אשר בה ניתן לזהות מתי הזמן הפוטנציאלי להכיר את ההשלמה.

מה משמעות מות המשלים האנרגטי?
הקשר בין המשלימים האנרגטיים ברור יותר כאשר אחד משניהם מת אז נשאר האדם ללא השלמה אנרגטית. השדות האנרגטיים בתוכו וסביבו המשקפים את זרימת האנרגיה בגופו, נעלמים. במידה וההשלמה שלו מתה מוות בגוף שלם "מות טבעי", אז המשלים מתגלגל מיד לגוף חדש ויוצר השלמה חדשה, אך במידה והמשלים מת מוות שאינו "טבעי" משמע מוות שבמהלכו הגוף הפיזי נפגע, לא יתאפשר לאותה נשמה להתגלגל באופן מיידי והמשלים החי יישאר ללא השלמה.

מחלות כרוניות כמו סרטן, מחלת "קרוהן", דיכאון חמור, פוביות, חרדות, תחושה "שאני לבד בעולם" מאפיינות לרוב מצב של משלים מת. במצב כזה המשלים המת ניצמד למטופל ושואב ממנו את האנרגיה, זאת במטרה להעביר המטופל לאותו מישור קיום בו הוא נמצא. שאיפה זאת (שהיא בלתי מודעת כמובן) בפועל אומרת: או ששני המשלימים חיים או ששניהם מתים. לכול המתאבדים יש משלים אנרגטי מת, כמו כן, בכול המקרים של מחלות כרוניות קשות, מעורב משלים אנרגטי מת.
הטיפול במשלים המת ירפא אנרגטית את המערכת האנרגטית של המשלים החי את כוח החיים, הרצון בחיים ואת כושר הריפוי העצמי שלו. על פי שיטת הריפוי ביורגונומי, הרעיון הוא שככול שנרכז את אנרגיית החיים (האורגון) בגוף המטופל ובגוף המשלימה, כך המטופל יהיה בריא יותר. ריכוז אנרגית החיים באדם מתאפשרת בקלות ע"י תהליך שנקרא "ערבול אנרגטי" והוא מבוצע לאדם עם ההשלמה האנרגטית שלו תוך בקשה לניקוי החסימות הרלוונטיות לטיפול. לאחר הערבול תהייה זרימת אנרגיה טובה במיוחד לאברים הפגועים וכתוצאה מכך האיזון האנרגטי יחזור.
תהליך הערבול האנרגטי מתבצע כמובן רק לאחר אבחון של המטפל את המטופל לזיהוי החסימות הרלוונטיות לפתרון הבעיה.

כיצד בודקים האם שני אנשים משלימים אנרגטית?
כדי לבדוק האם שני אנשים מסוימים משלימים זה את זו נבדוק את המערכת האנרגטית של שניהם ע"י ערבול אנרגטי ולאחר הערבול נבדוק האם המערכת האנרגטית של כול אחד מהם נפתחה אנרגטית או נסגרה. באם נפתחה, השניים משלימים אחד של השני אנרגטית.

לסיכום:
חשוב כי במצב של מצוקה מתמשכת או כזאת החוזרת על עצמה תכופות, האדם יבדוק את מצב ההשלמה האנרגטית שלו כדי להקל או לפתור את הבעיה מהשורש.
בעיות רלוונטיות הינן בעיות בריאות שונות, זוגיות, ותחושות של תקיעות כללית בחיים.
 


למידע נוסף או הרשמה לקורס

מלאו פרטים בטופס ואחזור אליכם